✔ Gratis verzending op alle online bestellingen van €250 of meer ✔ Snel uit voorraad leverbaar ✔ Drie fysieke winkels!

Afbeelding

Op de orderbevestiging vindt u de verwachtte leverweek. Wanneer deze met meer dan 2 weken afwijkt houden wij u via mail op de hoogte. U kunt de bestelling ook in uw account volgen.

Dat kan zeker! Als u zorgt voor een grote auto en een afhaal-afspraak maakt, zorgen wij dat uw bestelling voor u klaarstaat. Tevens kunt u bij de vestiging in Heerlen gratis gebruik maken van onze aanhanger, laat het ons even weten wanneer u hier gebruik van wilt maken.

U krijgt een mail wanneer uw bestelling binnen is, hierin staat het telefoonnummer waarmee u een afhaal-afspraak kunt maken. Het is erg belangrijk dat u éérst een afspraak maakt, omdat de goederen binnen komen in ons centraal magazijn. Na de afspraak worden zij pas verzonden naar de betreffende winkel en kunt u ze vervolgens afhalen.

Dan zien we u graag in een van onze winkels in Heerlen, Venlo of Eindhoven(Henders en Hazel). Uiteraard met een koekje erbij. 😊

Wat vervelend! Misschien is deze in uw spambox beland? Niet gevonden? Mail dan naar info@hizzy.nl en wij sturen hem gewoon nog een keer door.

Stuur binnen 4 dagen een mail met uw wijziging naar info@hizzy.nl of bel met 045-5754420, dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Na 4 dagen is het niet meer mogelijk uw bestelling te wijzigen.

Zodra uw bestelling in ons centrale magazijn aangekomen is, ontvangt u van ons een mail met het telefoonnummer van onze bezorgdienst. U kunt dan rechtstreeks met hen een afspraak maken voor de bezorging.

Allereerst onze excuses, erg vervelend. We zullen er alles aan doen om u zo snel mogelijk te helpen. Wilt u zo vriendelijk zijn om hier in uw account een servicemelding aan te maken met foto's van het gehele product en van de beschadiging? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Wij zullen aan de hand van uw omschrijving en foto's een inschatting maken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op met de gepaste oplossing. Wanneer het kan zullen we altijd proberen gebreken middels reparatie te verhelpen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden van het CBW.

Wij zijn een CBW erkende woonwinkel, dit biedt vele voordelen waaronder de zekerheid dat u gekozen heeft voor een betrouwbare partner. U heeft 2 jaar volledige productgarantie en kunt vertrouwen op een onpartijdige klachtafhandeling. Wilt u meer hierover lezen? Klik dan hier om naar onze algemene-voorwaarden-pagina te gaan. Als u gekozen heeft voor het Garantie plus plan geniet u van 5 jaar garantie en een vlekkenservice.

Wat vervelend! We zullen natuurlijk ons best doen om mee te denken. Uit ervaring blijkt dat deze vaak alsnog naar binnen kunnen door gebruik van een verhuislift of het eruit halen van een raam. Dit brengt echter extra kosten met zich mee omdat er een nieuwe afspraak moet worden gemaakt. Deze kosten en eventuele kosten van verhuislift of schilder zijn voor uw rekening. U bent als bewoner altijd verantwoordelijk voor de toegankelijkheid van uw woning. Mede hierdoor is vlotte bezorging mogelijk. Dit is bij de bestelling met u besproken, wij kunnen hier geen verantwoordelijkheid voor dragen omdat wij de situatie ter plaatse niet kennen. Dit is overeenkomstig met de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen.

Ben je niet tevreden over een product dat je bij ons besteld hebt? Binnen 14 dagen na ontvangst van je online bestelling mag je deze retourneren. Meld dit aan middels ons serviceformulier, heeft u hier vragen over? Neem dan contact met ons op. Binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product krijgt u het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.

Op onze webshop betaalt u eenvoudig en vertrouwd middels iDeal.

Dat kan zeker! Maar u kunt ook een afspraak maken met een van onze verkopers. Deze zullen op productniveau naar uw wensen en eisen kijken, hier zijn geen kosten aan verbonden. Om een afspraak met een van onze verkopers te maken kunt u hier het formulier invullen. Wilt u toch interieuradvies op maat? Stuur dan een mail naar styling@hizzy.nl om een afspraak te maken met een van onze interieurstylistes. Zij zullen dan contact met u opnemen om te inventariseren wat uw wensen zijn. Hiervoor worden kosten in rekening gebracht, die bij opdracht (deels) verrekend worden.

Momenteel leveren wij enkel in Nederland, met uitzondering van de waddeneilanden. Neem voor meer informatie en mogelijkheden contact op via de contactpagina.

Dit is een veel gebruikte term in de meubelbranche om aan te geven dat bepaalde eigenschappen behoren bij een product of materiaal. Wilt u hier meer over weten? Bel dan naar 045-5754420 en vraag naar een van onze verkopers.

Op de orderbevestiging vindt u de verwachtte leverweek. Wanneer deze met meer dan 2 weken afwijkt houden wij u via mail op de hoogte. U kunt de bestelling ook in uw account volgen.

Dat kan zeker! Als u zorgt voor een grote auto en een afhaal-afspraak maakt, zorgen wij dat uw bestelling voor u klaarstaat. Tevens kunt u bij de vestigingen in Heerlen en Venlo gratis gebruik maken van onze aanhanger, laat het ons even weten wanneer u hier gebruik van wilt maken.

U krijgt een mail wanneer uw bestelling binnen is, hierin staat het telefoonnummer waarmee u een afhaal-afspraak kunt maken. Het is erg belangrijk dat u éérst een afspraak maakt, omdat de goederen binnen komen in ons centraal magazijn. Na de afspraak worden zij pas verzonden naar de betreffende winkel en kunt u ze vervolgens afhalen.

Dan zien we u graag in een van onze winkels in Heerlen, Venlo of Eindhoven(Henders en Hazel). Uiteraard met een koekje erbij. 😊

Wat vervelend! Misschien is deze in uw spambox beland? Niet gevonden? Mail dan naar info@hizzy.nl en wij sturen hem gewoon nog een keer door.

Stuur binnen 4 dagen een mail met uw wijziging naar info@hizzy.nl of bel met 045-5754420, dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Na 4 dagen is het niet meer mogelijk uw bestelling te wijzigen.

Zodra uw bestelling in ons centrale magazijn aangekomen is, ontvangt u van ons een mail met het telefoonnummer van onze bezorgdienst. U kunt dan rechtstreeks met hen een afspraak maken voor de bezorging.

Allereerst onze excuses, erg vervelend. We zullen er alles aan doen om u zo snel mogelijk te helpen. Wilt u zo vriendelijk zijn om hier in uw account een servicemelding aan te maken met foto's van het gehele product en van de beschadiging? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Wij zullen aan de hand van uw omschrijving en foto's een inschatting maken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op met de gepaste oplossing. Wanneer het kan zullen we altijd proberen gebreken middels reparatie te verhelpen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden van het CBW.

Wij zijn een CBW erkende woonwinkel, dit biedt vele voordelen waaronder de zekerheid dat u gekozen heeft voor een betrouwbare partner. U heeft 2 jaar volledige productgarantie en kunt vertrouwen op een onpartijdige klachtafhandeling. Wilt u meer hierover lezen? Klik dan hier om naar onze algemene-voorwaarden-pagina te gaan. Als u gekozen heeft voor het Garantie plus plan geniet u van 7 jaar garantie en een vlekkenservice. Op showroommodellen gelden de afspraken die u met de verkoper op het moment van bestellen heeft vastgelegd.

Wat vervelend! We zullen natuurlijk ons best doen om mee te denken. Uit ervaring blijkt dat deze vaak alsnog naar binnen kunnen door gebruik van een verhuislift of het eruit halen van een raam. Dit brengt echter extra kosten met zich mee omdat er een nieuwe afspraak moet worden gemaakt. Deze kosten en eventuele kosten van verhuislift of schilder zijn voor uw rekening. U bent als bewoner altijd verantwoordelijk voor de toegankelijkheid van uw woning. Mede hierdoor is vlotte bezorging mogelijk. Dit is bij de bestelling met u besproken, wij kunnen hier geen verantwoordelijkheid voor dragen omdat wij de situatie ter plaatse niet kennen. Dit is overeenkomstig met de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen.

Accessoires die in de winkel zijn aangeschaft en direct meegenomen, mogen binnen 14 dagen worden geruild of geretourneerd mits in originele verpakking en met de kassabon. Andere (bestelde) artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd.

In de winkel kunt u contant betalen, pinnen of een cadeaubon van Trendhopper, Henders & Hazel en XOOON gebruiken.

Dat kan zeker! Maar u kunt ook een afspraak maken met een van onze verkopers. Deze zullen op productniveau naar uw wensen en eisen kijken, hier zijn geen kosten aan verbonden. Om een afspraak met een van onze verkopers te maken kunt u hier het formulier invullen. Wilt u toch interieuradvies op maat? Stuur dan een mail naar styling@hizzy.nl om een afspraak te maken met een van onze interieurstylistes. Zij zullen dan contact met u opnemen om te inventariseren wat uw wensen zijn. Hiervoor worden kosten in rekening gebracht, die bij opdracht (deels) verrekend worden.

Wij leveren in een straal van 100 km rondom betreffende vestiging tegen standaard bezorgkosten. Dat betekend dat we in delen van Duitsland en Belgie bezorgen. Daarbuiten kunnen we u een aanbod doen. Stuur hiervoor een mail naar info@hizzy.nl

Dit is een veel gebruikte term in de meubelbranche om aan te geven dat bepaalde eigenschappen behoren bij een product of materiaal. Wilt u hier meer over weten? Bel dan naar 045-5754420 en vraag naar een van onze verkopers.