Bezorg service partner.

Wij hebben ervoor gekozen om onze bezorgingen vakkundig uit te laten voeren door PMC (Parkstad Moving Company). Dit is een verhuisbedrijf dat is ingericht op het vervoer van meubels en waardevolle artikelen. We werken reeds meer dan 5 jaar samen op dit gebied, en hebben onze systemen volledig op elkaar ingericht. Zo houden we de lijnen kort. Desgewenst kan er ook met een verhuislift worden bezorgt, vraag hiervoor naar de voorwaarden bij onze verkopers. 


Bezorgtijd 

Zodra uw bestelling in ons centrale magazijn aangekomen is, ontvangt u van ons een mail met het telefoonnummer van onze bezorgdienst. U kunt dan rechtstreeks met hen een afspraak maken voor de bezorging. 

Zodra de bezorgafspraak gemaakt is sturen wij een mail ter bevestiging van de afspraak. Er is dan al een dagdeel met u afgesproken. De bezorgers bellen op de dag van bezorging op het moment dat ze naar u onderweg zijn. Zo proberen wij u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van het bezorgmoment. Als gevolg van externe omstandigheden zoals files, pech onderweg of oponthoud tijdens de levering, kan het altijd gebeuren dat het afgesproken tijdstip niet wordt gehaald. De monteur doen hun best dit te voorkomen en komen dezelfde dag u bestelling bezorgen, indien anders wordt afgesproken. 

 

Betaalmogelijkheid bij bezorging 

U kunt als uw bestelling geleverd wordt, bij een van de monteurs het resterend bedrag betalen. Dit kan contact of met de pinpas. In het buitenland kunt u enkel contant betalen.  

De pinautomaten zijn geschikt voor vrijwel alle binnenlandse en buitenlandse pinpassen, maar deze accepteren geen creditcards. Let wel op uw daglimiet, als u meer wilt pinnen dan uw huidige limiet, moet u dit aanpassen bij uw bank. Het is immers erg vervelend als u niet kunt betalen, er zal dan een nieuwe bezorg afspraak gemaakt moeten worden. 

 

Afhalen 

U krijgt een mail wanneer uw bestelling binnen is, hierin staat het telefoonnummer waarmee u een afhaal-afspraak kunt maken. Het is erg belangrijk dat u éérst een afspraak maakt, omdat de goederen binnen komen in ons centraal magazijn. Na de afspraak worden zij pas verzonden naar de betreffende winkel en kunt u ze vervolgens afhalen. 

  

Online bestellingen 

Voor bestellingen die via de webshop zijn gedaan hebben we gekozen om met de volgende partijen samen te werken:

-PostNL: voor de kleinere pakketten.  

-Janssen 1877: voor de grote pakketten*.

-ophalen in een van onze vestigingen**

*Janssen 1877 is een transportbedrijf dat via hun value aded distribution afdeling gespecialiseerd is uitzonderlijk vervoer. Ze hebben voor het bezorgen van meubelen hun medewerkers speciaal opgeleid. Samen met deze partners kunnen wij ervoor zorgen dat uw bestelling met de grootste zorg bij u thuis wordt bezorgd.  

**Heeft u producten online besteld, dan kunt u bij het afronden van uw bestelling ervoor kiezen om uw gekozen producten af te halen in een van onze winkels.

Indien u hiervoor kiest krijgt u van ons een bevestigingsmail en bericht als de goederen aangekomen zijn in de gekozen vestiging. Uw bestelling blijft 10 dagen in het afgesproken vestiging liggen.

 

Waddeneilanden 

Bezorging op de één van de Waddeneilanden vallen niet onder onze standaard bezorgmethodes. Neem voor meer informatie en mogelijkheden contact met ons op via de contactpagina. Deze vind u hier.