Over je bestelling
1. Hoe werkt online bestellen & betalen?
Voeg de gewenste artikelen toe aan uw online winkelwagen en betaal eenvoudig en vertrouwd middels iDeal. U kunt in uw winkelwagen nog aanpassingen en wijzigingen doorvoeren, bijvoorbeeld het aantal van een artikel.
2. Hoe werkt in de winkel bestellen & betalen?
In de winkel kunt u betalen middels contant geld, met pin of met een tegoedbon/cadeaubon uitgeschreven door een van onze vestigingen. Twijfelt u of u een cadeaubon bij ons kunt inleveren? Neem dan contact op met ons op.
1. Hoe werkt retourneren en annuleren bij een online bestelling?
Ben je niet tevreden over een product dat je bij ons besteld hebt? Binnen 14 dagen na ontvangst van je online bestelling mag je deze retourneren. Meld dit aan middels ons serviceformulier, heeft u hier vragen over? Neem dan contact met ons op. Binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product krijgt u het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
2. Hoe werkt retourneren en annuleren bij een aankoop in de winkel?
Accessoires die in de winkel zijn aangeschaft en direct meegenomen, mogen binnen 14 dagen worden geruild of geretourneerd mits in originele verpakking en met de kassabon. De kosten van retournering zijn voor uw rekening. Andere speciaal bestelde en/of afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Afgeprijsde artikelen kunnen helaas niet meer retour nemen.
1. Hoe werkt de bezorging?
Wij hebben ervoor gekozen om onze bezorgingen vakkundig uit te laten voeren door PMC (Parkstad Moving Company). Dit is een verhuisbedrijf dat is ingericht op het vervoer van meubels en waardevolle artikelen. We werken reeds meer dan 5 jaar samen op dit gebied, en hebben onze systemen volledig op elkaar ingericht. Zo houden we de lijnen kort. Desgewenst kan er ook met een verhuislift worden bezorgt, vraag hiervoor naar de voorwaarden bij onze verkopers.
2. Hoe lang is de bezorgtijd?
Zodra uw bestelling in ons centrale magazijn aangekomen is, ontvangt u van ons een mail met het telefoonnummer van onze bezorgdienst. U kunt dan rechtstreeks met hen een afspraak maken voor de bezorging.
Zodra de bezorgafspraak gemaakt is sturen wij een mail ter bevestiging van de afspraak. Er is dan al een dagdeel met u afgesproken. De bezorgers bellen op de dag van bezorging op het moment dat ze naar u onderweg zijn. Zo proberen wij u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van het bezorgmoment. Als gevolg van externe omstandigheden zoals files, pech onderweg of oponthoud tijdens de levering, kan het altijd gebeuren dat het afgesproken tijdstip niet wordt gehaald. De monteur doen hun best dit te voorkomen en komen dezelfde dag u bestelling bezorgen, indien anders wordt afgesproken.
3. Kan ik betalen bij de bezorging?
U kunt als uw bestelling geleverd wordt, bij een van de monteurs het resterend bedrag betalen. Dit kan contact of met de pinpas. In het buitenland kunt u enkel contant betalen.
De pinautomaten zijn geschikt voor vrijwel alle binnenlandse en buitenlandse pinpassen, maar deze accepteren geen creditcards. Let wel op uw daglimiet, als u meer wilt pinnen dan uw huidige limiet, moet u dit aanpassen bij uw bank. Het is immers erg vervelend als u niet kunt betalen, er zal dan een nieuwe bezorg afspraak gemaakt moeten worden.
4. Kan ik mijn bestelling afhalen?
U krijgt een mail wanneer uw bestelling binnen is, hierin staat het telefoonnummer waarmee u een afhaal-afspraak kunt maken. Het is erg belangrijk dat u éérst een afspraak maakt, omdat de goederen binnen komen in ons centraal magazijn. Na de afspraak worden zij pas verzonden naar de betreffende winkel en kunt u ze vervolgens afhalen.
5. Hoe werkt het bezorgen en afhalen van een online bestelling?
Voor bestellingen die via de webshop zijn gedaan hebben we gekozen om met de volgende partijen samen te werken:
-PostNL: voor de kleinere pakketten.
-ophalen in een van onze vestigingen*
*Heeft u producten online besteld, dan kunt u bij het afronden van uw bestelling ervoor kiezen om uw gekozen producten af te halen in een van onze winkels.
Indien u hiervoor kiest krijgt u van ons een bevestigingsmail en bericht als de goederen aangekomen zijn in de gekozen vestiging. Uw bestelling blijft 10 dagen in het afgesproken vestiging liggen.
6. Bezorgen jullie op de waddeneilanden?
Bezorging op de één van de Waddeneilanden vallen niet onder onze standaard bezorgmethodes. Meer weten over de mogelijkheden? Neem contact met ons op 045-5754420